zeynoelo Vallahi çok gereksiz bence 9 aylık içinde iki dakka oynadığını hatirlamiorum halılar var onlardan aldım ben sonradan
dilfat zeynoelo bence bebekten bebeğe değişiyor,benim bebeğim 4aylıktan 7 aya kadar oynadı kurtarıcı oluyor biraz,çokta severdi ,her bebek farklı
Nili1202 Miniminnoss Ay bende var ben satıyorum.Aslında burada başka bir arkadaş istemişti ama kızım hastalandı bende ilana falan koyamadım kaynadı gitti.Sırf onun için gardolaps açmıştım.Durıyo öyle