Evet benım bebegım de 1 ay üç günlük ve basen 5 dk bazen 10 dk emıyor bazen cok acıkmıs oluyor ıkı memede de uzun kalıyor ama ben bazen açlıktan değil de huzursuzluk,gaz,kaka yapmak istediğinde de sık sık emmek ıstedıgını dusunuyoru ve memelerıme süt doldugunu ben de soyle anlıyorum,memelerımde gergınlık ve bıraz acımsk bır hıs oluyor,ara ara yumusak ama 2 3 saat emmedıyse sertlesebılıyor,eger çiş sayısı yeterliyse kakayı da en az 3 4 yapıyorsa sütün yeterlidir kaç dk emdıgının onemı yok sanırım daha buyuduklerınde daha cok emebılecekler