badesmommy Kızlar kızım alt iki diş çıkardı peşine üst ön değil de yanları çıkardı vampir gibi şuan 😀 Eli hep arkalardaydı arkaları ısırıyordu bugün bir baktım azı dişi sivilce gibi uç vermiş bu diş olabilir mi ya çok erken değil mi
Gamzelikiz_34 badesmommy kız benimkisi de at dişine tam bir şekilde çıkarttı bir tanesini üst dişini de aynı vampir gibi çıkardı😂😂😂😂😂😂 sordum da normal diyorlar bir şey olmaz diyorlar
Gamzelikiz_34 badesmommy vallahi canım ben hiçbir şekilde bir şey yapmıyorum hiçbir şeyde kullanmıyorum bak yalan söylemiyim kendisi çıkıyor kendisi ediyor yani hiç Dokunmuyorum bile yamuk falan olur diyorlar bazıları bazen çıkartamadığı zaman da şişiyor öyle zorladığı zaman çocuk şişiyor o normal fazla üstüne düşme yani canım benim korkma yani bir şey olmaz🥰
Gamzelikiz_34 badesmommy dişinden dolayı canım sen eline sert dişliklerden ver buzlukta dursun ver ıyı gelır onun ıcın