Gllshdmr_23 bebek dışında 5 yaş oğlum için elazığ da çok iyi bir anaokulu önerisi istiyorum devlet olması şartıyla çocuklarınızın gidip memnun kaldığı okullar oldu mu acaba yada metin kozaya giden oldu mu nasıl bir okul orası
Mrsboyo Gllshdmr_23 bizde arıyoruzz 4 yaş için devlet alırsa araştırıp göndermeyi düşünüyorum Cevaplayan olursa bizde faydalanmış olalım ☺️☺️