Merhaba kızlar bebegım 5 aylık oldu 2 3 aylıkken uykusu güzeldi sonradan berbat oldu geceleri sadece memede uyumak ıstıyo gözü kapalı ama kendını bır sekılde uyandırıyor emzırmesem uyanıyo dırek ve öyle kalmak ıstıyo ağzından çıktığı gıbı uyanıyor gerçekten çok yoruldum uykusuzluk baş ağrısı baş donemesı oluyo çözüm onerısı olan var mi duzelecek gibi değil çünkü