Kızlar bugün bebeğimi sağlık ocağına götürdüm oğlumun 4 yaş aşısı vardı bebeğimin de boy kilo baktı hemşire. Bebeğim 7 ay anne sütü içti ek gıdaya geçince emmeyi bıraktı biberon tutmadı mama aldım kaşıkla vermeye çalıştım içmedi. Bende ağırlıklı olarak ek gıda veriyorum günde bir kere 90 cc kadar mama veriyorum. Akşam 8 de uyur sabaha kadar uyanmaz. Gece beslenmesi de yok. Kilosu bence normal 10 kilo çıktı hemşire dedi mama verme dedim zaten içmiyor günde bir kere zor güç veriyorm en azından bir yaşına kadar vereyim. Size de böyle dediler mi artık vermeyin gibisinden diğer kızım 9 aylık iken 11 kilo idi anne sütü içiyordu hemşiremiz hiç dememişti bir kere verilen mamadan ne olacak anlamadım