Omurzeynep11 Bebeğim 18 günlük gün içinde artık daha çok aktif uyanik agliyor ama sarılıkken hep uyuyordu yüzündeki gözlerindeki sarılık hepsi gitti çok şükür 1 saatte emziriyordum artık 2 buçuk 3 saatte emzirsem bise olurmu ?