Kaldığım yer küçük bi yer oğlum dişlerinden bi çok kötü olmuştu her yeri uçuk agzı damak dış yanak içi yara dudak uçuk ateş var ve hiçi bişi yediremedim bir hafta boyunca devlete yeni bi doktor gelmiş kaldığım yerdeki hastaneye hemen gittik ve eğer istersen serum takabilirim ama bebek iyiye gidiyo eğer geçmezse gel serum takalım takviye gıda alsın o da olmazsa antibşyotik başlarız demişti hemen antibiyotik başlamıyofu ve o yaralar için krem verdi ağrı lesicilerle destekledim iyi olmuştu iki güne kadar Allah’a şükür yani çok iyi bir doktor ve antibiyotik hemen vermşyofu diğer hastalarda çok memnundu