A doslarim bu sıcakta siz de benim gibi sütyen giymekten nefret ediyor musunuz ? Evde bralet, sporcu atleti tarzı şeyler giysem de dışarı çıkarken daha derli toplu olmak için mecburen sütyen giyiyorum. (4 ay önce doğum yaptım göğüs proporsiyonum sarkıklastı, kötü durduguna inaniyorum) Ama yanıyorum, sıkıntı basıyor, sinir basıyor, sıklat basıyoooorr 🥵🤒 var mı bir tavsiyeniz napacaz ?
#Memelereözgürlük istiyorum 😂😂😂😂