SenaNur34 15 aylık benim bebem , ben mama sandalyesini kaldırdım inmeye calısıyordu cünkü. Bizim yedigimiz masada sandalyede oturuyor ama tabi kalkmaya calısıyor ısıgı ac kapa yapıyor öyle öyle sokuşturuyorum agzına. Hastalık döneminde hiç yememişti benim kızımda nerdeyse zorla az az corba veriyordum. Ben sürekli peşinde gezerek yediriyorum🤣