Ben aşırı iştahlı ve abur cubur tatlı çok fazla tüketen biriyim. Zayıflamaya karar verdim. Aksam yemeklerinde ekmeği kestim. Bol bol su içtim. Zaten gün içinde çocuktu temizlikti derken bayağı hareket halindeyim. 75-76 arası geliyordum. Bugün tartıldım 72.900 olmuşum. Ekstra bir şey yapmadım ama ekmeği kestim. Sabah kahvaltılarında bazen şekerli bazen şekersiz içtim çayı. Abur cuburu bayağı azalttım. Şimdi istesem de eskisi gibi yiyemiyorum. Ama bende düzenli bir diyete başlayım 4-5 kg vermek istiyorum.