Biri bana yardım etsin aşırı gerginim ve be yapacağımı bilmiyorum. Nasıl davrancagimi falan bilmiyorum dinlemiyor durdan anlamıyor. Arkadaşlarının arasında en haylazi yanı bağırmaktan artık ben kafayı yemek üzereyim. Sinirimden hep ağlıyorum. Bi tane 8 aylık oglum var ne yetisecegimi bilemiyorum artık yoruldum. Her yolu denedim kızıma karşı yok olmuyor.