yohh_yavv Kızlar nasıl oluyor aranızda yapan bilgis olan varsa bana bilgi verebilir mi aylık ne kadar ödüyorsunuz şartlar ne
user2406 yohh_yavv surelı actır ben actırdım ılk odedıgın gıbı kalmıyor yukselıyor odeme fıyatın bı senede falnda bozmak istersen paranın cogu gıdıyor
ikibebeannessi yohh_yavv özel bir bankada bes uzmanıydım kendiniz her ay gram altın bile yapsanız daha kârlı olur. Bes uzun vadeli bir süreç yani küçük tutarlarla fon takibi yapmadan birikim yapmanız çok zor. Ve 18 yaşında diye bir kural yok ama çıkarsa da çok fazla kesinti olur tamamını alabilmesi için katılımcının 56 yaşını doldurması gerekiyo o zaman da tlniz ciddi oranda eriyor.
yavruaslanlar yohh_yavv saçma sapan bir olay her ay gram ya da para atsanız daha iyi günlük faizle hesaplar cok vadeli
yohh_yavv yavruaslanlar ya bi de 18 yaşında çekilebiliyormuş günden güne paranın değeri eriyor o zaman gelince orda birken paranın bi değeri olacak mı ki en çok bu aklıma takıldı
yavruaslanlar yohh_yavv mantıksız kuzu kur altın daha iyidir az cok demen euro döviz bile alsan kar..
yohh_yavv user2406 bi de 18 yaşında çekilebiliyormuş günden güne paranın değeri eriyor o zaman gelince orda birken paranın bi değeri olacak mı ki en çok bu aklıma takıldı Bu aklıma takılan aslında
user2406 yohh_yavv kısa sure durdum ben bi işe yaramadı uzun sure koyunca uste cok koyuyor onun yerıne gram altın al ıkı ayda bı gucun yetıyosa her ay al koy daha mantıklı