Hanımlar merhana bebegim 7 aya girid girer girmez hastalandı, zaten iştahsız zor beslenen bir bebekti neyse 4 gun hastaned eyatırdılar ates halsızlık iştahsızlık derken serumla beslendi, mama içiremez olduk ordada ve hala cok zorlanıyoeuö , basına gelen oldumu covidden ne kadar süre sonra toparlandı bebekleriniz , neler yaşadınız