Kızlar merhaba tam 6 aylık oğlum var 6 aydır sadece 2 ay yanlız kaldık ben tek baktım 4 ayda da ya annem ya görümcem vardı. Şimdi yine ya annemlerdeyim ya kayınvalidemlerdeyim yani kalabalık bi ortamdayım. Ama bebeğimin bana karşı bi düşkünlüğü yok beni tanımıyor gibime geliyor 3. Ayda emmeyi bıraktı acaba o yüzden biz güvenli bağlanamadık mı diye düşünüyorum ve aşırı üzülüyorum. Artık beni tanıması gerekmez mi ? Aşırı sosyal kelebek bi çocuk 😂 herkese güler herkese gider yabancılamaz. Beni tanıyıp tanımadığını yada güvenli bağlandık mı nasıl anlarım? Erken mi diyorum ama artık 6 aylık. Bebeği benim gibi olan var mı ?