Hanımlar merhaba. Bebişim yenidoğan 23 günlük . İlk arabayı aldığımızda farketmedik tabiki ama arabamız apartmanın asansörüne sığmıyor 😅 çokta beğenerek ve seçerek almıştık.tescilli bebek için fazlasıyla güvenli bir araba. 2 çocuk büyütür öyle kaliteli. Bende o kafayla almıştım zaten. yani bir kaç kere kullanabildik malesef. Pusetiyle kullandık. Diğer oturak ne deniyorsa artık 😂 o hiç kullanılmadı bile. Pusetsiz haliyle ürünün sıfırı 40bin civarlarında. Ben pusetiyle 35 bine vereceğim. İlgilenenler mesaj atabilir. Ürün haki renk.