iremsena_98 Kiradayım kendi evim yapılıyor seneye geçme ihtimalim var çocuğumun odası yatağı var nasıl olacak odasız bilmiyorum şuan oturduğum mahalle güzel değil kendi evimin olduğu yer daha güzel siz olsanız ne yaparsınız?
cokbilmismom iremsena_98 niye 1+1 yaptırdınız ki. Orayı kiraya verip siz başka eve çıkın 1+1 ev bekar hayatı evi yani çocukla asla olacak iş değil. Kardeşimin var bekar bazen o zor sigiyor yani bir oda çocuk için oda yok mutfak salon bir zaten küçücük masa koymaya yer yok falan yani akıl mantık işi değil
Kizarmisdondurma iremsena_98 Kiradayım 3+1 İyi bir konumda 1+1 evimiz var kiraya verdik Ön sokağımda bir evimiz daha var 2+1 ama odaları çok küçük oraya da geçmedim Sonuç 31,500 lira ödüyorum 😂
aslhnkrts iremsena_98 1+1 olmaz yani yetmez 2+1 baksanız daha iyi olur şimdi çocukta kendi odası düzenine alıştıysa aşırı zor olur . Benim evim 1+1 çocukla zor oluyo bi kızım var . Yerinde olsam 2+1 bakarımm kiraya gideceksem kendi evimse yine yapamam başka yere kiraya giderim çünkü cidden çok zor idare ediliyo . Ben taşınamıyorum etrafda kiralar aldı başını gitti diye bi tık uygun bulsam anında taşıncam
iremsena_98 Kizarmisdondurma kirada oturmaktansa küçükte olsa kendi evimde oturmayı tercih ederim çok sıkıldım 4 yılda kiradan alışkın değilim
cokbilmismom iremsena_98 oranın kirası başka daha geniş bir evi karşılarsa bence mantıklı. Küçük ev çok zor arkadaşımdan biliyorum çünkü her gün şikayet ediyor eşyaları sigdiramadigindan bir çocukları var. Bende şahsen tercih etmem çok zor durumda kalmadikca. Baksa imkan yaratmaya çalışırım yani
Kizarmisdondurma iremsena_98 Ben rahatıma düşkünüm biraz Kızımın odası da geniş gönlünce oynuyor O yüzden istediğim gibi bir ev alana kadar maalesef devam
aslhnkrts iremsena_98 benim her yer dağılıyor geceleri uyuması problem oluyor rahatça eşyadan dolayı gezemiyo evin içinde kirada olmamak tabiki çok iyi ama artı ve eksileri her zaman için düşünmek lazım bi de kaç m2 eviniz bazı 1.1 ler büyük oluyor
iremsena_98 Kizarmisdondurma evet ama kiracılık zor geliyor bilmiyorum ya benimseyemiyorum evi benim olmayınca
yavruaslanlar momas yaptım sukur sımdı 120 metrekarelik evimdeyim çok şükür herşey zamanla kuzu napalım hayat sartları
dayes iremsena_98 3+1 kiradan 2+1 kendi evime geçtim kızımın odası vardı ama iptal ettim mecbur, inşaallah ilerleyen zamanlarda odaların birini ona vereceğim
laymeriii iremsena_98 1+0dayım eşimin tayin meselesi yüzünden ama tektim ben eşim bi haftasonları geliyor o kadar ama 2 buçuk senedir idare ediyorum çocukla zor oluyor ama şimdi heryerde bişeyi işi çabuk bitiyor mu bitiyor ama çocukla biraz bunalabilirsiniz ama alışılıyor ve idare edebilirsiniz bence
momas iremsena_98 evet evin dışında apartman içinde depomuz var ama 2.5 metrekare o baya ıvır zıvırımızı alıyor yoksa asla sığamazdık
Kizarmisdondurma iremsena_98 parasını ödediğin sürece senin aslında :) Bilemedim çocukla 1+1 çok zor bence