Sütünüz çok oluyorsa gögüsünüzde sertleşiyor emmekte zorlanıyor olabilir.Böyle bir durum varsa emzirmeden önce göğsünüzü sağarsanız o da rahat emebilir.Benimde çocuğum 15günlğk emerken uyuyakalıyor, sonra hemen uyanıyor.Birde ben yattığı yeri sevmediğini fark ettim.Yatak odası salona göre daha sıcak oluyor yatak odasında beşiğinde değilde yatakta daha güzel uyuyo, salondada hamak var tam camın önünde onda çok güzel uyuyo bence serin olduğu için salonda daha rahat uyuyo diye düşünüyorum.Sizde farklı yerlerde yatırarak deneyebilirsiniz belki