octaviablakee ilk oğlumda aynısını yaşadım. İlacı çözüm olarak görmeyin ancak terapi almanızı ve devam etmenizi öneririm. Havalar güzel, akşam eşiniz geldiğinde yarım saat de olsa bebeğiniz ve eşinizle birlikte yürüyüşe çıkabilirsiniz. Aslında bence bri süre annenizde de kalabilirsiniz. Birkaç ay orada kalmanız çocuğa bakamadığınız anlamına gelmez. Çocuk sizin çocuğunuz ve Allah izin verirse en az bi 20 sene siz bakacaksınız. Su an hiç tecrübenizin olmadığı bir konuda yetemediginzi düşünmeniz, bebeğe hemen alışamamanız çok normal. inanin aynısını ve hatta daha kötüsünü ben yaşadım ilk oğlumda. Sürekli kendime acaba ben bu bebeği seviyor muyum diyordum 😔😔 ve bu düşünceler nedeniyle vicdanen çok rahatsız hissediyordum. Ama inanın gecti, su an oğlum 2.5 yaşında ve ona olan sevgimi kelimelere dökemem. Siz de bu yeni düzene zamanla adapte olacaksınız ama kendinize zaman verin. O bebek sizin bebeğiniz, etraftan fazlasıyla yardım almanız bu gerçeği değiştirmez🤍