buseee1105 bizde 1 ay 28 günlüğüz 1 haftadır düzen müzen kalmadı kızım gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor, uyursa da 20 dk 30 dk o da memede.Yerime koyunca uyanıyor memesiz hiçbişey yapamıyoruz haliyle ben yerimden kalkamıyorum bile kendimi çok mutsuz hissetmeye başladım.Öncesinde böyle değildi emzirir yerine koyardum en az 1 saat uyurdu.İşlerimi hallederdim mutlu mutlu ilgilenirdim kızımla.Şuan hiçbişey yapamadığım için bunalmış hissediyorum.Uyumakta zorlanıyor.Uyanınca ağlıyor.10 dk uyku için 1 saat uğraşıyorum saat başı emmek istiyor.Geçicek mş gerçekten bu süreç 😢