3 aylık kızım var kakasını yaptığı zaman vajinaya da bulaştığı için iç tarafı nazikçe temizliyorum veya yıkıyorum ama onun dışında da beyaz şeyler oluşuyor. Açıkçası vajinanın kendi florası çok fazla temizlememek gerekiyor onları diye biliyordum çok temizleyip zarar vermek istemiyorum ama bazı doktorların da temizleyin onları dediğini duydum. Yarın kendi doktorumuza da soracağım ama sizler nasıl yapıyorsunuz temizliyor musunuz? Bu arada olabildiğince ıslak mendil kullanmamaya çalışıyorum ıslak pamukla hallediyorum genelde