Yaklaşık 12 gün önce mastit oldu sol göğsüm antibiyotikli iğne kullandım bebeğim emmiyor sağarak besliyorum arada da mama veriyorum ama mastitden sonra sol göğsüm nerdeyse hiç süt gelmiyor diğeri de azaldı bayağı çok üzülüyorum başına böyle bu şekilde gelip sütü sonradan düzelen var mı ne yaptınız lütfen 🥺🙏🏻