elifege35 Bebeğim 5 buçuk aylık, memede 4-5 dk kalıyor, sütüm de iyice azaldı. Biberonla mama başlamak istiyorum ama biberonu asla emmiyor, ağzında oynayıp bırakıyor. Nasıl alıştırabilirim?
nursnmh elifege35 bir kere almayinca almıyor her yolu denedim almadi oğlum sevmedi sevmiyor 😔size başarılar insallah alışır
yamanask elifege35 lansinoh biberon al aşırı memeye benziyo hatta ben meme reddini onunla çözdüm aventten lansinoha ordan memeye geldi çünkü baya benziyor ama ucunu degil baya kafasını sok agzına meme sanıyor öyle
elifege35 oylesinebiri__ Mamayı mı? Memeyi zaten uykuda veriyorum başka türlü hemen bırakıyor. Biberonu da öyle deneyeyim. Bir de alışsın diye biberonu sütümü koyuyorum şimdilik ama hiç emmediği için tadını alamıyor zaten
elifege35 nursnmh Kilo sorunu olmasa hiç denemeyeceğim de başka çaremiz de kalmadı ne yapacağımızı şaşırdık. Siz neden alıştırmak istemiştiniz, kilo ilgili bir sorun varsa nasıl çözmüştünüz?
nursnmh elifege35 meme reddi yaşadım 1 ay o sürede sağım yaptigimi vermek istedim ama basaramadim kasikla yarisi dökülerek verebildigim kadar verdim diş zamani tamamen istah gitti 1 ayda 3 kilo vermisti bir süre de öyle denedim şuan 11 aylık su biborunu var agiz kısmı kavisli olan onu bile zor oluyor günde belki 3 yudum zor iciyordur biberona taktı alismiyor
elifege35 yamanask bende lansinoh sağım makinesi var, orada gelen bir biberon ucu var ama ucu çok açık, avent gibi değil. Siz de onda mı denediniz?
elifege35 tonymontana Philips avent 1-2-3 nolu emzik başlığı hepsiyle denedik, şimdi 3’ü deniyoruz sadece. Bibs biberon denedik. Lansinoh sağım makinesinden çıkan var onun ucu çok açık gibi geldi onu pek denemiyorum
elifege35 arasbek uykuda zaten ben emziriyorum. Memeden sonra verdim kabul etmedi. Daha ilk meme biterken verdim kabul etmedi. Uykuya dalınca meme vermeden direkt hemen biberon mu versem, yoksa uyku esnasında sonradan mı vermeliyim?
alyapusgullu elifege35 Phılıps avent markayı çoğu bebek tutuyor zaten , normal vakitlerde tutmuyorsa geceleri alıştırın veya dışarıda oldugunuz da tutturun genelde dışarda tutuyorlar
alyapusgullu elifege35 Lansinoh süt sağma makinam var onunla sağıyorum ama biberonunu hiç kullanamadım, phılps avent biberon kullanıyorum çok güzel hiç meme reddi yapmıyor
yamanask elifege35 valla yenidogan biberonu yazdım aldım ama yavaş cevirirsen hızlı akım oluyor hızlı cevir akım yavaşlıyor bende biryerden okumuştm
alyapusgullu elifege35 Memeyi ağızdan çeker çekmez biberonu verin belki tutar ama genellikle uykuya daldıgında verin