Kızlar bebeğim 10 gün kaka yapmadı dr gliserin verdi sonra yine 7 gün oldu kaka yapmadı var mı öneriniz gliserin sürekli kullanıp bağırsak tembelliği yapmak istemiyorum , sadece anne sütü alıyor probiotic de kullanıyoruz masaj da yapıyorum ne yapacağımızı şaşırdık