Kızlar 30aylık kızım var bayadır sinyal veriyor ama ben korkuyorm cünkü sabahları hala bezi dolu kalkıyor akşam 9da sıvı alımını kesiyorm 10.5gibi fln yatıyor normalde ona ragmen, birkaç hafta önce bezi bi atmıştm kimi zaman lazımlıga yaptı kimi zaman kaçırdık baktm yemek yedirirken flnda salıveriyor birde tuvalete oturttum bekliyoruz çişim yok diyor içeri geldik beş saniye sonra hemen yapıverdi hazır olmadgnı düşündüm zorlamayım diye biraz daha bekleyim demştm şimdi ise ben büyüdüm bez takmcm vs dio nasıl bir yol izlemeliyim, geceden korkuyorm cünkü cok çiş yapıyor 🥺