Kızlar bebebao p1 240 ml süt sağma pompası aldım bu kaç saatte şarj ediyor dün taktım kırmızıdan yeşile dönmüştü çıkardım 2 saniye geçti şarjı bitti dedim gece sabaha kadar kalsın eşim fişten çekmiş yatmadan önce sabah 9 da taktım şarja halen şarjda sadece başlangıç tuşu yeşil yanıyor yeni aldım şarj mı sıkıntı yoksa kaç saatte şarj ediyor şarj ederken nasıl olmalı ben mi bilmiyorum yoksa sorun şarjda mı