Oğlum 3 ay 20 günlükken sünnet oldu bugün sünnet olanı 6 gün oldu . Doktorumuz bize krem ilaç hiç önermedi . Sadece 1 hafta banyo yaptırmayın ve 1 numara büyük bez bağlayın dediler . İlk 2 gün aşırı ağladı çok kötüydü sürekli calpol verdim o çok iyi geliyordu . 3. Gün ağrısı bitti ilacı da kestim . Bugün 6. Gün hiç ağrısı yok atlattık çok şükür. Sizede geçmiş olsun 2 günü atlattınız mı rahatlarsınız