Yaso_ Kızlar bebeğim doğduğundan beri sol gözü sürekli çapaklanıyor akıyor 2.ayında bitti sandık 4.ayına girdi iki gün önce ve 2 haftadır durmadan sarı akıntı oluyor yapışıyor gözü doktora götürdüm damlama ve krem verdi düzenli kullanıyorum ama geçmedi sütümle çay ile ılık su ilerde denedim sildim yok geçmiyor ekstradan bazen kızarıyor ne yapayım Allah aşkına akıl verin çocuğuma üzülüyorum kıyamıyorum 😢😢😢😢
cudana Geçmedi, masajla çok çok azaldı ama geçmedi. Bebeğim 9,5 aylık şimdi, iki hafta sonra ameliyat olacak. Gözyaşı kanalı açılacak
Yaso_ cudana Göz muayeneleri sırasında öyle bişey demediler bana hiç sürekli kontrol ettirdim ayrıyeten göz doktoruna da gösterdim ama öyle bişey söylemediler bana sonradan mı konuyorlar tanıyı yoksa daha küçük diye mi söylemediler
cudana Yaso_ küçük diye söylememiş olabilirler bize en baştan söylenmişti. Zaten geçmeyen çapaklanma bu yüzden oluyor. Başka doktor da görsün bence
Yaso_ cudana çapaklanması geçti akıntı enfeksiyon şeklimde devam ediyor oda azaldı ilk günlere göre acaba sonradan tekrarlar mı ki
Hanifeckr Benim oğlumda öyle 2 aylik hala aynı geçmiyor doktor bize ilaç da vermedi 3 4 gün geçiyor tekrar aynı masaj yaptıkça daha çok akıyor sağ gözü sürekli yapışık sarımsı intihap akıyor bende hiç bir cozum bulamadım çay sildim hiç biri pazartesi tekrar kontrol var gidicez