guneskizi_ benim kızım da da vardı 1 ay önce kadar hatta bende post açmıştım. Gerçekten sadece hayal gücü olmuyor öncesinde bu görüntüyü bi yerden kopyalıyorlar sonrası hayal gücü aslında. Benim kızım da normal de niloya izler ama o dönem pek izlediklerini kontrol etmemiştim çünkü niloya haricinde bişey izlemez bitince bana haber verir. O sırada dinozorun olduğu bir çizgi film izlemiş ve baya baya etkilenmişti. Sürekli tak sesi duysa o da karanlık olsa anne dinozor geliyor diyor ağlıyordu. Ve yanımızda asla yatmayan kızımız artık bizim yatağımız da halen ayrılmıyor. Ama dinozor konusunu biraz oyuna çevirdik yani öyle bişey yok korkma dan ziyade belki bizimle oynamaya gelmiştir ya da bana yardım etse evi temizlese ne güzel olur dimi annecim falan dedim bunu yendik şükür.