betul97_ Çocuklar varken bence pankek kesinlikle olmalı, çok seviyorlar. Kızartma yerine fırına koyarsanız daha az yağlı ve sağlıklı olur, mutfak kokmaz, size de kolaylık olur. Bence sigara böreğine de hiç gerek yok. Yumurta da eklenince kahvaltılıklarla gayet yeterli olur.