Kızım 9 aylık desteksiz oturuyor döne döne heryere gidiyor emeklemiyor dönüyor duvara gidip ayaklarını kaldırıyor falan diye komple odasını oyun halısı yaptım yumuşak zemin ama duvara care bulamadım yastıkları koyuyorum bazı bulduğu bosluklarda ayaklarını dayıyor bir ara kafasını vurdu yanlıslıkla sonra ben ağlamasın diye birsey yok annecim dedim sonra kendi vurdu birdaha ama tabi cok sert değil sert olsa zaten anında korkuyla müdahale ederdim. İlk defa oldugu için önemsememiştim sadece önlem amaçlı ince olan oyun halısının bir kısmını duvara dayadım bu sabah babasıyla oyun oynarken yine aynı sekilde kafasını vurdu duvara(oyun halısına) sonra babası panik yaptı bende hayır dedim kesin net bir dille ama yine vurdu kafasını bilerek sonra bize baktı. Acı eşiği de biraz yüksek sanki ası vurulurken falan üü diyor susuyor dikkatini dağıtıyorum hemen. Birkaç sevdiği oyuncagı var konusan telefon direksiyon vs. Onları oynuyor sonra sıkılınca yere vuruyor karnına bacaklarına vuruyor. Yani bu durum canımı sıkmaya basladı normal bir durum mu yasayan var mı ? Birde daha küçükten bile hiç korkusuzdur görüyorum okuyorum hep bazı bebekler sudan korkuyor çimden korkuyor ya da ani ses bir cok senden korkuyor benimki aksine korkusuzca suya yesilliğe herseye atlamaya calısıyor cok hateketleniyor