wmithra Merhaba bebeğim 6 ay 7 günlük doktor Bıngıldak açıklığı var ama sorun değil dedi d vitamini 4 damla devam dedi ebe bıngıldağı ilk doğduğu gibi neredeyse dedi doktora söyleyin d vitamini arttırın dedi ne yapacam bilemedim monovit d3 kullanıyoruz ?