Merhaba bebeğim çok küçüklüğünden beri dişleri çok kaşındığı için ısırmaya çalışırdı artık 8 tane dişi var sürekli beni ve babasını ısırmaya çalışıyor. Isırdığındaki acıyı tarif bile edemem. Bu huyu bıraksın diye ısırmasına engel olmaya çalışıyorum hayır diyorum ama yine gelip ısırmaya çalışıyor bunu huy edinmesinden korkuyorum geçici bir süreç midir aynı şeyi yaşayan var mı