Hanımlar bugün kontrole götürdüm şu an kızım tam 6 ay 29 günlük kilosu 7.500 boyu 69 cm çıktı doktor kilosu güzel dedi ama çevremde çoğu insan çok zayıf sütün yetmiyor mu ( emziriyorum aktif şekilde) çocuk doymuyor diyor halbuki ek gıdaya da başladık ve çok istekli yiyor artık canımı sıkmaya başladı sürekli zayıf kilo almamış diyorlar ama doktorlar gayet ortalama kilosu diyorlar elimden geleni yapıyorum ama artık canım çok sıkılıyor bu konuda bi ara sütüm cidden yetmiyor mu diye düşünüp stres yapıyordum artık takmama kararı aldım sizce bebeğim normal mi