Kızlar 5.5 aylık bebeğim tek büyütüyorum babası ve ben bakıyoruz 3.ayından beri arkadaşlarım 2 gün görmesin çok ağlıyor korkuyor yapışıyor resmen bana özdllikle başkasının evine gidersek bu sefer iyice çıldırıyor eve geldiğimizde rahatlıyor gülüyor neşe saçıyor anneanne babaanne görmüyor memlekete gidip onları görünce de çığlık çığlığa ağladı bu durum düzeliyor mu düzeliyorsa ne zaman 😂😂