nazliikizz Kızlar 21 günlük bebegim var anne sütü veriyorum. 1 haftadır sol göğsümde emzirdikten sonra ağrı, sancı giriyor gün içerisinde de ara ara oluyor . Mastit olabilir mi
user2406 nazliikizz gogsunun içinde ser bısey varmı elıne gelen mastıt degıldır mastıt olsa duramazsın acısından oyle dedı ebe bana benım sut kanallarım tıkanmıstı sancı yapıyosu gece uyurken yatarken faln sagınca gecıyor bebek emse bıle bazen boşaltmıyolar manuel pompa al sag ılk cok acıyor ama gecıyo sonra
miramomy nazliikizz bana da oluyordu emzirdikçe geçiyor sonra emmediği an yine oluyordu sinek ısırıyor gibi bir sürü ama geçti şuan 50 günlük geçti yani ve ben mastit olmuştum ilk hafta bence mastit değilde süt geldikçe sızlatıyor