Korkutmak istemem ama çocuklarda epilepsi nöbeti (absans nöbet) göz dalmasıyla olabiliyormuş. O anın videosunu yakalamanız lazım benim oğlumda da vardı ben nöbet hiç aklıma gelmediği için otizm mi acaba diye götürmüşyüm orda nörolojiye gönderdiler EEG frlan çekildi ama temiz çıktı normal dedi ama ihtimalleri elemekte fayda var 🌸