Günaydın hanımlar . Bir haftadır hastalıkla cebelleşiyorum. Eklem ağrısı , öksürük, boğaz ağrısı, kulak ağrısı.. kaç kez hastaneye gittim bir iğne yapıp gönderiler . Emziriyorum diye ilaç da kullanmadım . Dün dayanamadım özele gittim . Ay iyi ki gitmişim. Hemen kan aldılar akciğer röntgeni çektiler . CRP 50 🥲 ciğerlerimde dolgunluk varmış 😢 iki serum 3-4 iğne ardından buhar verdiler de biraz toparlandım. Şimdi antibiyotik kullanıyorum mecburen. Çalıştığım için sabah akşam emziriyorum. İlaçlar emzirme sonrasında alıyorum. İnşallah bir an önce atlatırım . Yoksa bu öksürük mahvedecek beni…