Geçen sene ekim ayında ben uçtum a jet ile arabamız travel sistemdi bebeğim küçüktü pusetli kısmı kullanıyorduk uçağa binene kadar götürebiliyorsunuz uçağa binerken ordaki görevliler sizden alıyor poşetliyorlar indiğinizde poşet içinde sizi bekliyor oluyor ayrıca bebeklerin 10 kg hakkı var araba hariç sizinde 15 kg ise toplamda 25 kg hakkınız olmuş oluyor bize öyle demişlerdi ki öyle de oldu