Doktorum aşı ile ilgili bi bilgilendirme yapmadı bende unutmuşum ailede sorunlar olduğundan sağlık ocağaından aradıklarında listeye tekrar baktım ve 4. Ay aşısı ile olamaz mı dedim 15 haftayı geçtiği için olamaz dedi yaptıran var mı acaba hala çok geç mi