merhabalar.bebeğim 2 aylık ve kolik bebek gazımız hiç bitmiyor. kakasını çok zor yapıyor. anne sütü+ mamayla besleniyor şu ana hipp ve sma kullandık.hipp aşırı gaz yaptı. smayı tadından dolayı içmek istemedi midesini bulandırdı. önereceğiniz mama var mı acaba?