Kizlar 4 ay 20 gunluguz 1 haftadir kundaksiz uyutmaya basladim ilk zamanlar gunduz uyaninca yanina yatiyordum beni gorunce uykuya devam ediyodu normalde ayagimda salliyorm yastkla birskiyorm ama 2.3 gundur elleriyle emzigi dusuruyo surekli uyaniyo uyandiginda da keyifli oluyo zorla bidaha uyutmya calisiyorm yapmasam mi acaba huzursuz oluncami uyutsam sizin uyku duzeni nasil gecede onceen 9 da uyums olurdu simdi 10 da uykuya daliyo 12 de mama 3 te mama 6 gibi yanima aliyorm 7 de uyaniyo gunduz normalde 1.5 2 saatte bir uyurdu ne guzel kundaktn sonra degisti