ozcan39 Merhabalar, pazar günü yeni eve taşındık, ev sıfır. İnşaat pisliği de olduğundan bir şirketle anlaşıp temizliğini yaptırdık fakat yerler kusuyor denildi. Sürekli siliyorum ben de ama ayaklarımızın altı simsiyah. Başka bir formülü yok mudur bunun?
Btlml Yüzey temizleyicinin ( Asperox beyaz sabun kullanıyorum ) içine domestos ekleyip silmiştim geçmişti.