user2406 hemşire olduğum halde oğluma yapmaya cesaretim yoktu sizde doğrusunu yapmak için çocuk acile gidip burun yıkama yapmalarını isteyebilirsiniz,sizede göstermelerini isteyin .Ben bebeğimi yön fark etmiyor hangi burnunu yıkayacaksam o tarafa çeviriyorum ilk sağ sonra sol misal bide sadece enjektörle sıkmak sıkıntı bunun için yumuşak uçlu aparatlar var birazdan size atacağım görsel olarak enjektöre ilk zamanlar az çekiyordum 2bi burnuna 2bi burnuna olacak şekilde serum fizyolojik ile yıkıyordum.Kafası yan ve sabit olmalı sıktıktan sonra hemen yüzünü aşağı doğru çevirip sırtına pıt pıt vuruyorum sonra diğer burnunu yapıyorum aynı şekilde en son bakıyorum hala kaldıysa yada bi hırıltı varsa çekiyorum aparatla