Pisi merhaba, her bebek bir olmaz tabi ki ama bu günleriniz kıymetini bilin 😂 ama şu da var her dönemin zorluğu farklı oluyor. İlk zamanlarda zaten uyuyamıyo insan nefes alıyo mu, kaka mı yaptı, yüzü mü kapandı, acıktı mı, kan şekeri mi düştü derken yine uyuyamıyo insan. Büyüyünce de kendi uyutmuyo canları sağ olsun böyle böyle büyüyecekler 🤷🏻♀️