uzry Ogllum 4 ayına yeni girdi kafasını cok az kaşdırıyo nesneyi tutamıyo norolojiye gidicez sizdede aynı problem varmı
ilaha9090 uzry Benim de bebeğim 4 aylık kafasını kaldıramıyor.Doktor biraz gecsek bir bebek dedi.35 haftalık doğdu.Nöröloji ne önerdi size?Bizde rontgen cektik bisey cikmadi emar da yaptiralim dedi korktum yaptirmadim.Sizde durum nasil?