caandaaan 1 aylık bebeğim bir gögsümü emerken max 12 dk duruyor sonra ağlıyor ıkınıyor ve almıyor. her emzirmede tek gögüs veriyorum. Bugün doktora gittik kilo alımı az dedi. Son sütü almasına dikkat et ayrıca gazlı bebeğin var dedi. Son sütü alması için ne yapabilirim? Önerilerinize ihtiyacım var.
12betul caandaaan Yani dakikalarla alakası yoktur . Benim kızım 4. Aya kadar hep 5 dakika emdi asla 6. Dakika olmadı . Kilo alımı da iyiydi . Sanırım sizin ön sütünüz fazla o yüzden ilk sütü sağdıktan sonra emzirmen daha mantıklı olur .
user2406 caandaaan bende soyle yapıyorum benımde bı ay olcak benımkı o kadar bıle emmıyor gazlı bı bebek ılk emıyor bırakıyor 6 dakkada faln sonra gazını cıkarıyorum altını degıstırıyorum tekrar aynı gogsumu verıyorum bırını boşaltmadan digerini emzırmıyorum dıgerı bu sırada dolmuş oluyor sagıyorum bıraz boşaltıyorum sonra onu verıyorum
Berii12 Son sütü alabilmesi için gazının olmadan rahatça içebilmesi gerekiyor,Yani bebişin gazından ötürü doyasıya içemiyor.Ona uygun gaz damlası bulup başlamalısın,Tabi yediğin içtiğine de çok dikkat ederek, Sürekli bebişe bisiklet hareketleri yaptırarak
papatya3458 Ne kadar almis kilo olarak benim bebegim de cok emerdi ilk ay ama sadece 500 gr almistik dr once sag sonra emzir son sutu icsin demisti
amazontuba caandaaan aynı sorunu yaşadım malesef. Ön sütü bir. Kaç dk sağıp devam edebilirsiniz emzirmeye. Ya da 2.kere tekrar aynı memeyi verebilirsiniz ben biraz da olsa bu yöntemle düzene koymuştum kilosunu. Sadece ön süt alımı da gaz yaparmış bebeğe
caandaaan amazontuba evet muhtemelen ondan da gazlı ama son sütü asla içmiyor onu çekmesi zoruna gidiyor ilk ön sütü alıp bırakmak istiyor
tkut caandaaan bana hemşire on sütü biraz sağıp ondan sonra emzirmemi söylemişti kilo alabilmesi için gazdan ikinabilir sütünüz tazyikli geliyorsa aglayabilir
tkut caandaaan sizin bebeğiniz küçük bana hemşire bunu dediginde bebeğim 3 aylıktı ben yapmadım onu ayakta emzirme vs ugrastim bebeğime hepsini emzirdim . Siz aile hekimliği hemsirenize sorun isterseniz o daha iyi bilir
giraykutay caandaaan benim bebeğim 17 günlük bende aynı problemi yaşadım mecbur sağıp parmak yardımıyla şırınga içerisinde sağdığım sütü verdim biberon a alışırsa meme reddi yaşanabileceği için bu yöntemi kullanıyorum
user2406 sukran3535 dogru bısey yapıyomuşum galiba ama hala gazlı ve uyanıkken sureklı aglıyor memnun degıl
sukran3535 user2406 Biraz yediklerine dikkat et her bebek aynı olmuyor bazı bebeklere herşey gaz yapıyor ben salatalık domates bile yıyemezdim 6.5 aylık hala gazlı. Karnının doyduğuna eminsen ya gazdan ağlıyordur yada uzun süre uyanık kaldığından.