10 ay 20 günlük oğlum 1 haftadır red yaşıyoruz uyku gerilemesi de var aynı zamanda düne kadar gece emiyordu en azından dün gece de hiç emmek istemedi ve emmedi tecrübeli anneler bu bırakıyor mu demek oluyor çok üzülüyorum lütfen akıl verin 1 haftadır gündüz de uyanıkken memeye gelince çığlık kıyamet tabi