Kızlar normal doğum yaptım aktif emziriyorum 3.ayımda adet gördüm bu ay 4.ayda geçen aya göre günü gecikti akıntılarım bulanık geliyordu birkaç gündür kahverengi akıntım var dün gece biraz kanamam geldi dedim tamam oldum ama bu sabah yine hiçbişey yok bu durumu yaşayan var mı normal mi yani