Uzun yol yapıcaz oto koltugum hala yok oglum 1 yasını geçti en iyisi neyse onu almak istiyorum cok sık gidiyoruz yollara mama içiyor o yüzden yatan modellerden istiyorum arastırma yaptım ama anlamadım bişey marka önemlı degil memnun kalım yeter beklıyorum bacılarım yazın bakım 🤓